3 MŰKÖDŐ VÁLLALKOZÁSTÍPUS

(A 4 db bónusz anyagot majd az oldal alján találod!) 

VIDEÓ

PODCAST

VIDEÓ SZÖVEGE

3 működő vállalkozás típus

Üdv, itt Siteri Gergő, ez a 021MENTOR, és ebben az anyagban arról fogok beszélni, hogy milyen vállalkozás típusokban érdemes gondolkodnod!

Sokan vannak akik vállalkozni szeretnének, de talán mégtöbben vannak azok, akik azt se tudják, hogy jóformán merre induljanak. 

A vágy az megvan bennük, de hogy pontosan MIT és HOGYAN kellene csinálni, az már egyáltalán nem tiszta a számukra.

Ebben az anyagban 3 vállalkozás típust fogok bemutatni, amikben az évek során szinte egytől egyig releváns piaci és üzleti tapasztalatot sikerült szereznem! 

Felkészültél? 

Akkor vágjunk is bele? 

KI VAGYOK ÉN?

Ki vagyok én

Akkor mégegyszer… 🙂

Ki vagyok én és miért érdemes rám hallgatnod?

Engem Siteri Gergőnek hívnak, és sorozat-vállalkozó vagyok.

Milyen vállalkozásaim vannak?

  • 1. siliciummarketing.hu: Ez egy magánegészségügyre fókuszáló marketing ügynökség. Főként a orvosoknak, és magánpraxisoknak segítünk több pácienst szerezni online. Ezzel a vállalkozásommal havonta több, mint 800.000 Ft bevételt keresek, kiszámíthatóan, szinte minden hónapban.
  • 2. petnail.huEz egy kutyaápolásra fókuszáló webshop, a fő termékem egy különleges elektronikus kutya körömreszelő, valamint egyéb kutyaszőr eltávolító termékeket is értékesítek. A webshoppal nem sokat foglalkozom, de így is közel 200.000 Ft árbevételt generálok, aminek a fele profit. Ezt a webshopot mindenféle programozói tudás nélkül közel 150 munkaóra alatt húztam fel egyedül a nulláról. 
  • 3. Ingatlanbefektetés: Van egy debereceni, belvárosi, 4 szobás panellakásom, amit szobánként magyaroknak, valamint külföldieknek is értékesítek albérletként. Az albérlet minden költséget levonva (hitel, stb.) 87.000 Ft-t profitot termel minden hónapban. 
  • 4. 021.hu: Ez a legújabb vállalkozásom, kidolgoztam egy különleges mentorprogramot, amiben részletes videókon és leírásokon keresztül segítem a résztvevőket, hogy felépíthessék első saját vállalkozásukat. Mindezt munka mellett, a kezüket fogva és mentorálva. 

BIZONYÍTÉKOK

Csak hogy valami kézzel fogható bizonyítékot is mutassak számodra készítettem egy képernyőmentést az aktuális számlakimutatásomról, amikor készítem ezt a felvételt, akkor éppen 2021 májusát írtuk. 

Ahogy látod amájusi bevételem több, mint 950.000 Ft volt, de ha az átlagot nézzük, akkor közel 800.000 Ft-os havi bevételt tudhatok magamének minden hónapban. 

Valakinek ez sok, valakinek ez nagyon kevés, de én csak annyit mondok, hogy ebből az összegből már egy tisztességes életet fel lehet építeni.

 

EGYÉB EREDMÉNYEINK

További eredményeink

EGYÉB EREDMÉNYEINK:

  • Párommal 7 hónapra Ázsiába költöztünk 2019 szeptemberétől egészen 2021 márciuásig. Ez idő alatt kintről dolgoztunk és közben jártuk a világot. Jártunk Indonéziában, Szingapurban, Vietnám és Thaiföldön is. 
  • Balin házasodtunk össze, amely egy életreszóló és felejthetetlen élmény a számunkra! 
  • Megvettük a saját tulajdonú lakásunkat!
  • Mindezt 5 év alatt, szó szerint a nulláról értük el. 

De elég belőlem ennyi! 

Vágjunk is a téma közepébe!

ESKÜVŐI VIDEÓNK BALI – 2019

MILYEN VÁLLALKOZÁS TÍPUSOKBAN ÉRDEMES GONDOLKODNI?

Milyen vállalkozás típusokban érdemes gondolkodni

Milyen vállalkozás típusokban érdemes gondolkodni?

3 MŰKÖDŐ VÁLLALKOZÁS TÍPUS

3 működő vállalkozás típus

3 VÁLLALKOZÁS TÍPUS 2021-RE

  1. E-KERESKEDELEM
  2. KIVITELEZÉS (másnéven szolgáltatás alapú vállalkozások)
  3. TANÁCSADÁS (Konzultációk vagy infotermékek értékesítése)

MI A KÜLÖNBSÉG A 3 VÁLLALKOZÁS TÍPUS KÖZÖTT?

  • E-kereskedelem: Fizikai terméket árulsz. (Pl.: emag.hu)
  • Kivitelezés: Megoldod mások problémáját a tudásoddal. (Pl.: marketinges, programozó, könyvelő, burkoló, stb.)
  • Tanácsadás: A tudásodat értékesíted konzultációk, online vagy személyes alkalmak útján, vagy a tudásodat infotermék formájában. Pl.: Könyvírás, online kurzusok készítése, stb.

MILYEN SZAKTUDÁS SZÜKSÉGES?

  • E-kereskedelem: Alacsony szintű tudás szükséges, azaz nagyon gyorsan megtanulhatóak egy webáruház indításhoz szükséges készségek. Akár már 3 hónap alatt totál a 0-ról el lehet indítani egy webshopot. Csak megfelelő mentor vagy tréning kérdése az egész.
  • Kivitelezés: Közepes szintű tudás szükséges, mivel birtokában kell lenned annak a tudásnak, amivel megoldod mások problémáját. Például csak akkor lehetsz villanyszerelő, ha azt korábban megtanultad.
  • Tanácsaadás: Magas szintű tudás szükséges, mindhárom közül ez a legnehezebb vállalkozói forma. Nem csak a megfelelő tudással kell rendelkezned az adott iparágról, hanem meg kell szerezned azokat a készségeket, amivel ezt a tudást értékesíteni tudod. Emiatt relatív sokkal kevesebben vannak, azok, akik meglévő szakmai tudásukat egy átfogó könyv vagy tréning formájánan értékesítenék.

MILYEN TŐKE VONZATA VAN?

  • E-kereskedelem: Alacsony szintű, mivel egy webshopot akár egy-két százezer forinttal már lazán be lehet indítani, sőt akár még kevesebbel is. Én a petnail.hu-t jóformán 50.000 Ft-ból indítottam be, megvettem a tárhelyet és a domain, valamint rendeltem pár próbaterméket és elindítottam rá pár Facebook hirdetést. Természetesen azóta már közel fél millió forintos árukészletet tartok, hogy a folyamatos rendeléseket kitudjam szolgálni.
  • Kivitelezés: Alacsony szintű, jóformán csak magadra és az eszközeidre van szükséged, amivel megoldod az ügyfél problémáit. Relatív nincs árúkészleted, így általánosságban elmondható, hogy nagyon kevés összeggel beindítható egy szolgáltatói biznisz. A Silicium Egészségügyi Marketing ügynökségemhez relatív semmi pénz nem kellett, mivel 100%-ban a tudásomat értékesítettem. Részben időalapú tőkéről beszélhetünk, mivel időre van szükséged, hogy megszerezd a tudást, valamint további minőségi időre, hogy vállalkozást építs rá.
  • Tanácsaadás: Alacsony szintű, mivel 100%-ban a tudásodat értékesíted, árukészleted egyáltalán nincs, kivéve ha fizikai könyvet értékesítesz. Ez főleg időalapú tőkét igényel, mert nem csak tudásra van szükséged, de komplett üzleti rendszereket kell felépítened a tudásod értékesítésére.

MILYEN INDULÁSI IDŐRŐL BESZÉLHETÜNK?

  • E-kereskedelem: Gyorsan el lehet indulni, ahogy említettem, akár 3-5 hónap alatt már beindítható egy jól célzott és ígéretes online webshop. Nekem a petnail.hu-hoz mindössze 150 munkaórára volt szükségem, és relatív kevés időráfordítátssal termel számomra közel 120-150 ezer forint profitot. Ez nem sok, de ha úgy nézed, akkor ez felér egy 25 millió forintos ingatlan havi cashflowjával. Bárhogy is van, ez egy ideális példa, ha a tudásod rendben van, akkor igazából minden lehetőséged adott, hogy ezt utánnam csináld.
  • Kivitelezés: Lassabb indulásról beszélhetünk, mivel elsőnek releváns piaci tapasztalatot kell szerezned az adott területen. Ha az online marketing szakmát nézzük, akkor megfelelő mentorálás, valamint éles projekteken tanulva, akár 2 év alatt el lehet jutni egy nagyon komoly szintre, amivel már jó pénzt lehet keresni ezen a piacon.
  • Tanácsaadás: Sokkal lassabb indulásról beszélhetünk, ez persze függ attól, hogyan értékesíted a tudásodat. Személyes konzultációkat, csoportos eseményeket relatív pár hónap alatt már össze lehet hozni, de ha egy átfogó kurzus formájában akarod értékesíteni a tudásodat, akkor akár évekről is beszélhetünk. Nem csak a tananyagot kell összeraknod, de a fullos értékesítési rendszert is fel kell építened az ingyenes tartalmaktól, a folyamatos online kommunikációg mindent helyére kell tenned, hogy a rendszer jól működjön. Nem könnyű, de baromira megéri rászánni az időt.

MILYEN PROFIT ÉS KIADÁS VONZATA VAN?

  • E-kereskedelem: Relatív alacsony profit – Magas kiadás oldal. Ez attól függ milyen terméket árulsz és mennyi eladásod van, de jellemzően a magas bevétel mellett, magas kiadásokkal is számolni kell, mert ugye árukészletet is tartani kell, adót kell fizetned, stb. Minél jobban nő a webshopod, annál több árukészletet kell tartanod. És természetesen az a legfontosabb, hogy mekkora a profitod a terméken, azaz egy eladás után minden költséget levonva mennyi marad tisztán a zsebedben. De nem kell megijedni, rengeteg sikeres webshop van ma Magyarországon, akik nagyon jól élnek webshopjaik bevételeiből. És az ehhez szükséges tudás már elérhető!
  • Kivitelezés: Közepes profit – Alacsony kiadás oldal. Mivel a tudásodat értékesíted, így a kiadás oldalad relatív elég kevés. Viszont amit számításba kell venni, hogy a bevételeidet nem fokozhatod a végtelenségig, mert az időd véges. És szolgáltatóként az idődet értékesíted. Természetesen ez is ipárág függő, de rengetegen vannak olyanok, akik szabadúszó vállalkozóként milliós összegű bevételeket termelnek úgy, hogy közben nem dolgoznak többet 6-8 óránál.
  • Tanácsaadás: Magas profit – Alacsony kiadás oldal. Mivel a tudásodat értékesíted, így relatív nincs kiadás oldalad, kivéve a tárhely bérlés, szoftverek havi előfizetése, stb. Ha angol tanár vagy, akkor lehetőséged van 10.000 Ft-ért, de akár 100.000 Ft-ért is kurzus készítened. Igazából csak rajtad múlik, hogy mekkora értéket teremtesz a célcsoportodnak. A tananyagot csak egyszer kell elkészítened és utána annyiszor értékesítheted, amennyiszer csak akarod.

Most pedig nézzük meg egyenként, hogy melyik vállalkozástípusnál pontosan mire van szükséged az induláshoz!

E-KERESKEDELMI MODELL

E-KERESKEDELMI MODELL

Nincs szaktudásod? Indíts webáruházat!

Ha semmilyen szaktudással nem rendelkezel, amit eladhatsz, akkor egy e-kereskedelmi vállalkozással könnyedén elindulhatsz. 

E-kereskedelmi modell mire van szükséged - 1

Nincs szaktudásod? Indíts webáruházat!

Ha semmilyen szaktudással nem rendelkezel, amit eladhatsz, akkor egy e-kereskedelmi vállalkozással könnyedén elindulhatsz. 

Ebben az esetben mire van szükséged?

  • Kell egy termékötlet. Ha több van, akkor logikusan ki kell választani egyet, amivel elindulhatsz.
  • Találj bizonyítékot, hogy valaki valahol a világban egy sikeres vállalkozást épített fel az ötletedre. (Használd a Google keresőt!)
  • Fel kell építened a saját, értékesítésre alkalmas webáruházadat.
  • Beszállítót kell találnod a termékbeszerzéshez.
  • Meg kell alkotnod a visszautasíthatatlan marketing ajánlatodat, amihez a marketing alapjait el kell sajátítanod.
  • Meg kell tanulnod online hirdetéseket indítani, hogy tesztelhesd az ajánlataidat.
 
E-kereskedelmi modell mire van szükséged - 2
  • Eladás esetén teljesítened kell a rendeléseket: csomagolás, postázás, kiszállítás intézése.
  • Meg kell tanulnod automatizálni a folyamataidat: számlázás, hirdetések futtatása, ügyfélápolás, kiszállítás kiszervezése, stb.

És nincs más dolgod, mint ezeket a lépéseket újra és újra megismétled!

E-KERESKEDELMI BEVÉTEL EGYENLET

E-kereskedelmi bevétel egyenlet

“A” BEVÉTELI KÉPET: 1 DB WEBSHOP

Ajánlatok száma szorozva az eladások számával egyenlő bevétel.

“A” KÉPLET szerint minden bevételed az eladásaid számától fog függeni. Ezeket a változókat a piac méreteihez és igényeihez mérten akár korlátlanul befolyásolhatod. Csak rajtad múlik, hogy a webshopodban mennyi terméket forgalmazol, és azokat milyen célcsoportoknak kommunikálod. Az eladásaid számát ennek megfelelően akár a végtelenségig pörgetheted, ha a célcsoportod mérete ezt lehetővé teszi.

“B” BEVÉTELI KÉPET:  TÖBB RÉSPIAC

Ajánlatok száma szorozva az eladások számával szorozva a réspiacok számával egyenlő bevétel.

“B” KÉPLET szerint a bevételeid nemcsak az eladásaid számától, hanem a réspiacok számától is függ! A réspiac (niche market) egy potenciális ügyfelek szűk és specifikus csoportját jelenti, akik valamilyen közös problémával vagy igénnyel rendelkeznek.

Példa: Ha kifejezetten csak játékkonzolokat, konzolhoz tartozó játékokat és tartozékokat értékesítesz, akkor az már egy szűk és specifikus célcsoport. A webshop termékkategóriával külön-külön PC, Playstation, XBOX, VR, stb. réspiacokra fókuszálhatsz, amelyeken belül óriási termékkínálat kialakítására adódik lehetőséged.

Minden egyes kategória ebben az esetben egy különálló réspiacot jelent. Minél több termékkategóriát vonsz be a webshopodba, annál jobban tudod skálázni a webshopodat és a bevételeidet.

 

E-KERESKEDELMI PÉLDA

E-kereskedelmi példa

A petnail.hu egy kutyaápolásra fókuszáló webshop, ahol főként elektromos kutya körömcsiszolót, manuális kutya körömvágó ollót és egyéb kutyaszőr eltávolításra készült termékeket forgalmazok. 

Ha megnézed az oldalt, akkor láthatod, hogy alig pár termékem van, tehát az induláshoz nincs szükséged arra, hogy több 100 terméked legyen. 

Ezt a webshopot mindössze 150 munkaóra alatt építettem meg, pont akkor amikor Vietnámban jártunk. 

Ezen a képen Hanoi-ban, Vietnám fővárosában egy kávézóban ülök és éppen a petnail.hu webshopját építem. A weboldaltól kezdve a szövegírásig mindent én készítettem. 

A weboldalt természetesen programozói tudás nélkül raktam össze. Tehát ma már nem szükséges kódolni tudni, hogy webshopot tudj építeni. A webshop pedig pár óra időráfordítás mellett 100-150 ezer tiszta profitot termel számomra, szinte minden hónapban.

Úgy gondolom, hogy ez egy ideális példa arra, hogy megmutassam számodra, hogy nem kell nagyon komoly dolgokban gondolkodni, ha webshopot akarsz indítani. Elég pár jól pozicionált termék és már indulhat is az értékesítés!

KIVITELEZÉS MODELL

Kivitelezés modell

A kivitelezés vagy szolgáltatás alapú vállalkozások lényege, hogy rendelkezel valamilyen szaktudással, amivel aztán problémákat oldasz megy az ügyfelek számára. 

A legtöbb szolgáltató alapú vállalkozás ebbe a kategóriába tartozik, pl. könyvelők, fogászatok, duguláselhárítás, redőnyös, fuvarozók, autószerelők, marketingesek, programozók, stb. 

Saját online marketing kivitelezéssel foglalkozó vállalkozásomat az egészségügyre pozícionáltam: https://siliciummarketing.hu/

Kivitelezés modell mire van szükség - 1

De nézzük is, hogy pontosan mire is van szükséged:

  • Funnel hacking: fel kell mérned a versenytársaid online jelenlétét, pozicionálásukat és árképzésüket.
  • Építened kell egy weboldalt, ami megszólítja a célcsoportodat, valamint bemutatja a célcsoportra szabott szolgáltatásaidat.
  • Meg kell alkotnod a “visszautasíthatatlan” ajánlataidat, ehhez el kell sajátítanod az értékesítés alapjait.
  • Meg kell alkotnod a csali ajánlatodat / front-end ajánlatodat, amivel “behúzod” az ügyfelet. Pl.: egy komplett kivitelezési munka helyett először csak adj el egy 10-20 ezer forint értékű munkát. És ha kialakult az ügyfél bizalma, akkor jöhet a nagyobb munka.
  • Meg kell tanulnod online hirdetéseket indítani, hogy tesztelhesd az ajánlataidat.
  • Rendelések teljesítése: szerződéskötés, munkafolyamatok kialakítása, utánkövetés, stb.
 

KIVITELEZÉS BEVÉTEL EGYENLET

Kivitelezés modell bevétel egyenlet

“A” KÉPLET: Egyéni vállalkozó

Saját érték szorozva a munkaórák számával egyenlő bevétel!

“A” KÉPLET szerint a bevételed nagyban függ attól, hogy mennyit dolgozol. A saját értéked természetesen növelhető, de a versenypiacon uralkodó árakat nem emelheted a végtelenségig, pl. villanyszerelőként nem tudsz elkérni 2 millió forintot egy 60 négyzetméteres panellakás vezetékeléséért. Hiába vagy nagyon jó, a piac nem fogja megfizetni. Továbbá egy napod csak 24 órából áll. Ezért egyéni vállalkozóként a lehetőségek korlátozottak. Természetesen az “A” KÉPLETTEL is lazán milliós összegeket vihetsz haza úgy, hogy nem dolgozod ki a lelkedet.

De van egy másik képlet is.

“B” KÉPLET: Vállalkozás tulajdonos

Delegált munka értéke szorozva az eladások számával egyenlő bevétel!

“B” KÉPLET szerint a bevételhez tartozó változókat korlátlanul befolyásolhatod. Egy megfelelően felépített üzleti rendszerrel sokkal több megkeresést generálhatsz, mint amennyit magad egyéni vállalkozóként elvállalhatnál. Ezért az egyéni vállalkozó és vállalkozás közt az a különbség, hogy amíg az elsőben Te dolgozol, addig a másikban főleg mások. A delegált munka értéke attól függően változhat, hogy mennyiért szervezed ki a munkát: saját munkatársaid vannak vagy alvállalkozó végzi el. 

KIVITELEZÉS PÉLDA

Kivitelezés példa

Példának a saját marketing ügynökségemet hoznám fel, amelynek a neve: Silicium Egészségügyi Marketing, ha pedig megszeretnéd csekkolni, akkor a domain: siliciummarketing.hu

Ahogy a nevében is benne van, főleg magánpraxisoknak biztosítunk online marketing szolgáltatásokat, főleg Google Ads és Facebook hirdetések menedzselésével foglalkozunk, de a teljes online jelenlét kiépítésében is tudunk segíteni a klienseinknek. 

Tehát van egy tudásunk, amivel megoldunk bizonyos problémákat a klienseinknek, ami nem más mint az online páciensszerzés.

Természetesen több év tanulóidő előzte meg ennek a vállalkozásnak az elindítását, de bátran mondhatom, hogy kellő alázattal, a megfelelő mentorral és marketing projektekkel nagyon hamar, akár 1-3 év alatt el lehet jutni erre a szintre. 

Ez volt az első sikeres vállalkozásom, aminek a nagymértékű bevételeimet, valamint a szabadidőmet is köszönhetem. 

A vállalkozás működtetése kb. havi 30-40 fókuszált munkaórát venne igénybe, persze ettől sokkal többet dolgozok, mert közben fejlesztem a vállalkozásaimat. 

Tehát összességében elmondható, hogy ez a vállalkozói modell nagyon népszerű és hosszútávon is fenntartható.

Most nézzük meg az utolsó vállalkozói típust! 

TANÁCSADÁS MODELL

Tanácsaadás modell

ADD EL A TUDÁSODAT

Tanácsadói vállalkozási modellben a saját szaktudásodat értékesíted online vagy személyes konzultációs alkalmak, vagy dobozosított, szellemi termék vagy termékek formájában. 

Ebből adódóan számos lehetőséged van, hogy értékesítsd a szaktudásod:

Például:

  • 1-1 személyes konzultáció,
  • csoportos konzultáció, 
  • tantermi vagy online tanfolyam,
  • videó kurzusok,
  • több napos vagy hetes mentorprogram,
  • könyvírás, stb.
Tanácsadás modell mire van szükség

De nézzük is, hogy pontosan mire is van szükséged:

  • Szaktudás megszerzése.
  • Építened kell egy weboldalt, amin keresztül árulhatod a tudásodat.
  • Meg kell alkotnod a “visszautasíthatatlan” ajánlataidat, ehhez el kell sajátítanod az értékesítés alapjait.
  • Meg kell alkotnod a csali ajánlatodat, amivel “behúzod” az ügyfelet. 
  • Meg kell tanulnod online hirdetéseket indítani, hogy tesztelhesd az ajánlataidat.
  • Rendelések teljesítése: infotermék leszállítása, konzultációk megtartása, stb.
  • Ahogy látod a folyamat és a lépések hasonlóak az első 2 vállalkozói típushoz annyi különbséggel, hogy a tanácsaádói vállalkozás felépítése kerül a legtöbb időbe.

TANÁCSADÁS BEVÉTEL EGYENLET

Tanácsadás bevétel egyenlet

 

“A” BEVÉTELI KÉPLET: 

Saját érték szorozva a munkaórák számával egyenlő bevétel.

“A” KÉPLET szerint a bevételeid attól függnek, hogy a tudásodat mennyiért és hány órában adod el. A legtöbb tanácsadó ezzel a bevételi modellel dolgozik, mert a tudását azonnali eredményekre tudja váltani. A képlet változói korlátozottan befolyásolhatók. A saját értékedet nem növelheted a végtelenségig, valamint egy napod csak 24 órából áll.

“B” BEVÉTELI KÉPLET: 

Tudásanyag értée szorozva az eladások számáva egyenlő bevétel.

“B” KÉPLET szerint a bevételed a tudásanyagod értékétől, valamint az eladásaid számától függ. A képlet mindkét változója korlátlan mértékben módosítható. Csak rajtad múlik, hogy a termék, amit felépítesz az mennyit ér és hányszor adod el. 

Építhetsz angol online kurzust 10.000 Ft-ért, de akár 200.000 Ft-ért is.

Egy tudásanyagot egyszer kell összeraknod, és utána korlátlan számban értékesítheted.

TANÁCSADÁS BEVÉTEL EGYENLET

Tanácsadás példák

Erre két példát hoztam nektek.

Az első az Pat Flynn vállalkozása a Smart Passive Income, ami egy info-termék biznisz. A vállalkozás lényege, hogy segít megtanítani, hogyan indítsd el a saját info-termékes bizniszedet. Az ingyenesen elérhető anyagaik is nagyon magas minőséget képviselnek, ha tudsz angolul, akkor érdemes egy pillantást vetni rájuk. 

A második tanácsadói vállalkozás példa pedig a saját vállalkozásom, amelynek a neve 021MENTOR, amit a 021.hu domain alatt érhetsz el.

Ez is nagyon hasonló vállalkozás, mint a Smart Passive Income, viszont az én vállalkozásom teljeskörű megoldást biztosít abban az esetben, ha kezdőként vállalkozást szeretnél indítani, legyen az webshop, szolgáltatói biznisz vagy tanácsadói üzlet, a mentor programom mindhárom esetben segítséget tud nyújtani. 

Ha szeretnél a programról többet tudni, akkor csekkold a 021.hu weboldalt. 

KIÚT A MÓKUSBÓL KÖNYV

Ebben az előadásban ennyit szerettem volna mondani, ha tetszett ez az anyag, akkor a Kiút a Mókusból című könyvemet nagyon szeretni fogod.

A könyvben a saját példámon keresztül mutatom be, hogyan hagytam ott az alkalmazotti létet és hogyan építettem fel első, saját, profitábilis vállalkozásomat teljesen a 0-ról. 

A könyv tele van sztorizással és értékes vállalkozói gondolatokkal, amik segítettek, hogy most egy olyan életet éljek, amiből már nem akarok elmenni nyaralni. 

A könyvben egy konkrét lépésről lépésre tervet találsz, ami nagyban megfogja könnyíteni a dolgodat, ha te is kiakarod rúgni a saját főnöködet!